ओछ्यान भरि रगत नै रगत भएपछि ..

आज भन्दा ठिक ६ बर्ष  अगाडीको कुरा हो l म १४ बर्षकि थिए,कक्षा -९ मा पढ़थे,खान साना खाई म एक्लै मेरो कोठामा सुतेकी थिएl कता कता त्यो दिन रमाइलो अनि सरिर नै अर्कै किसिमको अनुभव गर्दै थिए,चाडै सुत्ने मान्छे ९ बजे सम्म यता ऊता फर्की बसे ,निन्द्रा नै परेन

१० बाजेतिर सुते अत्यन्त मनोरंजननात्मक सपनामा देखे जता-ततै   शरिरमा काउकुती लाग्न
 थाले, कसैले मेरो शरिर सुमसुम्याउदै गरेको अनुभव गरे l मेरो स्नत पनि कसिलो भएको  अनुभव गरे,स्तन कसिलो भई मैले लगाएको ब्रा भन्दा बाहिर बाहिर निस्की रहेको थियो l

कता-कता मलाई डर लागिरहेको थियो के हुन लाग्यो  यस्तो,सबै असमान छन्, योनी पनि सु- सु गरेको झैँ अनुभव हुदै थियो l



यो मेरो अर्ध-सपना थियो,बिहानै स्कुल जानु पर्ने हुनाले ४ बजेनै उठे l छक्क परे मेरो भित्रि पहिरन(पेन्टी ) पुरै रगतले लतपतिएको थियो,डर  लाग्यो मलाई अनि थाहा भो,म त अब जवान भएछु l मेरो महिनावरी सुरु भएछ l

आज त्यो दिन सम्झदा आनन्द आउछ

भिडियो हेर्नुहोस l